«Skriveskolen #innafor gir meg gode tips som er verdt ti ganger månedsprisen

Anbefaler #Innafor på det sterkeste.»

Hanne Svendsen
Pedagog, PedNett

Er det vrient å balansere mellom proft og levende?

Blir teksten lang og ustrukturert?

Eller vil du skrive selgende uten å virke for «selgete»?


Hvis ja på én eller flere, bli med i medlemsportalen Skriveskolen #innafor

 

Her får du tilgang til konkrete oppskrifter og teknikker, så du kan erstatte stress og grubling med mestring og trygghet.

 

HVEM ER MEDLEMSPORTALEN FOR?

Den er for deg som skriver tekster for å oppnå noe – enten det er forståelse, engasjement, salg eller noe annet. Om du fører pennen for din egen bedrift, arbeidsgiver eller på oppdrag for andre, har ikke så mye å si. 
 
Fellesnevneren er at du har et ønske om å skrive mer effektivt og bli tryggere på det du produserer. Du er sulten på mestringsfølelsen.
 
Du vet, den som oppstår når tekstene dine faktisk oppnår responsen du er på jakt etter.

BLI BEDRE – HVER MÅNED

PÅMELDINGEN ER STENGT

Åpner igjen i mars 2021. 

Lav inngangsbillett

KR579

KR579/måneden

Nytt, praktisk innhold hver måned

Råd og støtte i lukket FB-gruppe

Jevnlige live-sendinger

Innhold juni–august (verdi 1 700 KR)

BONUS: Minikurs (verdi 1 300 KR)

Ingen bindingstid

PÅMELDINGEN ER STENGT

Best verdi

KR5 790

KR5 790/måneden

Nytt, praktisk innhold hver måned

Råd og støtte i lukket FB-gruppe

Jevnlige live-sendinger

Innhold juni–august (verdi 1 700 KR)

BONUS: Minikurs (verdi 1 300 KR)

2 måneder gratis (verdi 1150 KR)

Ingen bindingstid

14 dagers fornøydgaranti

PÅMELDINGEN ER STENGT
RYKENDE FERSKT INNHOLD HVER MÅNED

Hver måned får du tilgang til rykende ferskt innhold om et bestemt tema eller en type tekst.

 

Hver måned får du innhold som typisk dette
  • En video som gir deg en kjapp innføring i temaet
  • En PDF med en mal eller oppskrift på hvordan du enkelt gjør det selv
  • En oppgave eller utfordring, slik at du får kunnskapen ut i fingrene

 

I tillegg blir det jevnlig live-sendinger (det kan være feedback på et utvalg innsendte tekster, at jeg svarer på spørsmål eller noe annet knyttet til månedens tema).

Skrivekurs på nett på mobil

 

HVA SIER MEDLEMMENE?

Dette er en av de beste medlemsportalene jeg har kjøpt. Jeg lærer noe nytt hver eneste gang jeg logger på. Camilla er en god motivator - noe jeg digger.

Topp kvalitet og verdi på innholdet og lærer noe nytt hver gang jeg går inn her. Amaziiiiiiiing :D

Om du ønsker å utvikle tekstene dine og samtidig øke skrivegleden er dette portalen du trenger! Det er ikke kjedelig å skrive tekster når Camilla forklarer. Anbefales

Elisabeth Linder
ELISABETH LINDER Innholdsmarkedsfører og daglig leder, Build up Helgeland

Etter først å ha blitt begeistret, lært mye og fått selvtillit gjennom «Skriv så du får JA!»-kurset til Camilla i vår, var det lett å hive seg på da hun lanserte medlemsportalen «Skriveskolen #innafor».

#Innafor er konkret og målrettet med et nytt og relevant tema hver måned. I tillegg til det faglige innholdet i portalen er Camilla selv tilgjengelig og aktiv i den eksklusive Facebook-gruppen #innafor-medlemmene får tilgang til. Camilla er dyktig, trygg, en god formidler – og en gledesspreder. Anbefales på det varmeste!

For egen del har jeg allerede levert flere vellykkede tekstoppdrag basert på teknikkene og lærdommene fra både «Skriv så du får JA!» og «Skriveskolen #innafor». Det er digg!

Trond Thorsen
TROND THORSEN Profesjonell grafiker – semiproff nerd

Gjør det enkelt. Stress mindre. Spar tid. 

 

Skriv tekster som faktisk funker – som gir deg økt salg, flere lesere, bedre forståelse og mer fornøyde kunder.

 

GODSAKER FRA TIDLIGERE MÅNEDER
(VERDI 1 700 KR)

HVORDAN GJØRE SKRIVEPROSESSEN – OG TEKSTEN – MER EFFEKTIV?

Mange synes det er vanskelig å vite hvor de skal begynne og synes de bruker unødvendig mye tid på skrivingen. Derfor er dette stedet å starte.

Her lærer du hvordan du

  • effektivt finner svar på det du trenger FØR du begynner å skrive
  • strukturerer teksten på en logisk og god måte
  • sparer tid på tekstarbeidet
  • gjør det enklere å skrive en tekst – fra rått utkast til fiks ferdig publiseringsklar tekst

 

Kopi av Kopi av This or That (4)

 

HVORDAN SKRIVE TEKSTER MED (BEDRIFTENS) PERSONLIGHET?

Å skille seg ut i mylderet av budskap, handler mye om å ha en stemme som ikke er kliss lik alle andres. Enten du driver et one (wo)man show eller er del av noe større, så er er det å finne rett stil og tone en essensiell øvelse.

Her får du

  • inspirasjon gjennom eksempler på bedrifter med ulike språklig stiler
  • lære hvordan du finner den rette stemmen for deg eller bedriften din
  • en mal for hvordan du definere et sett kjøreregler for hva stemmen betyr i praksis
  • et spark i rompa og motivasjon til å gjøre teori om til språklig praksis, der du gir alle tekstene dine et dryss av personlighet

 

Kopi av Kopi av This or That (5)

Kopi av Kopi av This or That (3)

 

SOSIALE MEDIER OG OPPSKRIFTEN PÅ SOME-TEKSTER SOM FENGER

Hvorfor slår noen innlegg an – og andre ikke? Det handler ikke så mye om algoritmer og flaks, men mer om innholdet og formuleringer som fenger. Her plasserer vi sosiale medie-tekster under lupen og ser på hvordan du kan få mer igjen for tiden du investerer.


Her får du 

  • 6 konkrete tips til hvordan få mer engasjement i sosiale medier
  • oppskriften på hvordan lage stjerneinnhold i sosiale medier
  • 36 «fyll inn og tilpass»-maler på innlegg du kan skrive i sosiale medier (denne gjør det så lett å skrive nye innlegg at det nesten føles som juks!) 

 

Oppskrift sosiale medier

 

MEDLEMMENES EVALUERING AV #INNAFOR

Evaluering fra medlemmene

Skriveskolen #innafor gir meg gode tips som er verdt ti ganger månedsprisen. Her får du mye av alt som jeg visste og ikke visste jeg trengte mer av.

Anbefaler #Innafor på det sterkeste.

Det kan fort vise seg å være den viktigste investeringen du har gjort

449334c6-hanne-svendsen_028028000000000000028
HANNE SVENDSEN Pedagog, PedNett

DETTE KAN DU GLEDE DEG TIL

SEPTEMBER 

unnamed-1

SOSIALE MEDIER OG OPPSKRIFTEN PÅ GODE SOME-TEKSTER – DEL 2

Vi fortsetter der forrige måned slapp. Må du skrive ulikt i ulike kanaler – og i så fall hvordan? Og hva må du tenke på når du skriver til andre bedrifter versus direkte til kundene? Gjør deg klar for en rekke konkrete skrivetips og snarveier til mer engasjement og handling.

Denne måneden får du

  • lære hva du bør ta hensyn til når du skriver i ulike kanaler (Facebook, Instagram og LinkedIn)
  • lære om forskjellene på tekster skrevet for B2B og B2C
  • lære ulike knep som får følgerne dine til å engasjere seg
  • 25 klikkverdige call to actions (handlingsutløsere) klare til bruk

OKTOBER 

Kopi av Kopi av Kopi av Kopi av This or That (1)

HVORDAN SKRIVE FOR Å FÅ BEDRE SYNLIGHET I GOOGLE? (SEO)

Panda, Penguin, Pigeon og Hummingbird – gått deg vill Googles jungel? Her bryter vi søkemotoroptimalisering ned i munnfuller du enkelt kan fordøye. Og like enkelt omsette i praksis for å skrive tekster som gir deg bedre synlighet i søkemotorene. For om kundene dine starter kjøpsprosessen med et Google-søk, bør du også være til stede der!

Denne måneden får du

  • oppskriften på SEO-suksess og hvordan du – steg for steg – skriver for å sanke plusspoeng hos Google
  • vite hvorfor innholdet er og blir det viktigste (en gladnyhet for oss skribenter!) – og hvordan du utnytter det
  • en nyttig sjekkliste for å kvalitetssikre SEO-tekstene dine og være trygg på at du har husket alt

NOVEMBER OG DESEMBER 

Kopi av Kopi av Kopi av Kopi av This or That

HVORDAN SKRIVE PRODUKTTEKSTER OG SALGSSIDER SOM FAKTISK SELGER?

Om du selger produkter eller tjenester på nett, er dette noe du er nødt til å mestre. Og fordi temaet er omfattende, vier vi ikke bare 1, men 2 måneder til å fordype oss i det. For hvordan skriver du korte, enkle produkttekster? Og når kjøpet og beslutningen er større, hvordan bygger du opp en lengre salgsside som gir leseren både lysten og tryggheten som må til?

Disse månedene får du blant annet

  • lære hvilke vanlige feil som struper salget – og hvordan du unngår dem
  • oppskriften på korte produkttekster som selger
  • oppskriften på lengre salgssider og hvilke elementer som MÅ med når du skal selge for eksempel digitale produkter som nettkurs
    lære ulike smarte overtalelsesteknikker som øker konverteringer
  • et solid knippe maler for titler på salgssider, som du kan enkelt kan tilpasse
  • sjekkliste for både korte og lange produkttekster og salgssider
Det – og mye mer!

Tilgang via app – lær på farten

Med Teachable-appen (iOS) eller vanlig nettleser kan du logge deg inn i portalen fra mobilen. Sånn kan du enkelt utnytte dødtid og bussturer til å oppdatere deg på siste nytt.

 

 

BLI EN DEL AV EN SKRIVENDE GJENG

Design uten navn (16)

FÅ HJELP OG RÅD I LUKKET FB-GRUPPE

Med Facebook-gruppa er det kort vei til gode råd – og andre som deg. Enten du er gründer, kommunikator, markedspotet eller lever av å skrive for andre, vil du antagelig finne likesinnede du kan diskutere med, lære av og få tips fra.

Har du spørsmål, kan du stille dem her og få svar fra andre medlemmer i gruppa. Og meg!
 
Og du? Er du ikke en fan av slike grupper, trenger du ikke være med. Live-sendingene blir lastet opp i medlemsportalen, så du kan velge å se opptaket der.

BONUS: FÅ MINIKURS MED PÅ KJØPET

Design uten navn (13)

VERDI 1300 KRONER

TREFF LESEREN MIDT I HJERTET – OPPNÅ BEDRE EFFEKT

Når du melder deg inn får du tilgang til minikurset som danner grunnmuren for alle dine fremtidige vinnertekster.

Kurset utgjør det samme som modul 1 i Skriv så du får JA-kurset vi lanserte i mars 2019.
 
Kjøper du dette minikurset for seg selv, koster det 1 300 kroner.

HVEM LÆRER DU AV?

Hei, Camilla her!

Da jeg startet HvabeHager som et enkeltpersonsforetak i 2010, var det med en kundeliste kort som en nordnorsk vinterdag.

 

Det, og vissheten om at jeg var nødt til å knekke koden for hvordan bygge tillitsvekkende, selgende budskap som tiltrekker kunder.


Oppsøkende salg var uaktuelt (jeg ble svett av tanken!).


I de 14 årene jeg har praktisert (og feilet), justert og perfeksjonert, har jeg funnet ut hva som funker. Det er derfor vi har kunnet vokse – fra et ENK-eksperiment til et tekstbyrå med flere ansatte. Fordi stadig flere kunder banker på døra.


– Så heldige dere er, sier mange.


Men det handler lite om flaks og mye om salgsagentene som gjør jobben for oss – nemlig tekstene våre. På nettsida, i sosiale medier og e-poster.


Denne medlemsportalen ble til fordi du fortjener å oppleve det samme vi har gjort: at tekstene dine jobber for deg.


Jeg håper du unner deg det samme – og at du lar meg hjelpe deg.

Camilla Hager

Kreativ leder og gründer, HvabeHager

76f57258-best-i-tekst-logo_03n03n03m03n000000001
Camilla Hager kreativ leder HvabeHager

HVA SIER MEDLEMMENE?

Skriveskolen er stedet å være om du vil ha skriveglede, og din personlige touch i ditt budskap.

– Karine-Marlen

Elsket dette! Sliter med tørt språk og dette var noe som inspirerte meg til å jobbe mer aktivt for å få mer personlighet i tekstene :) Konkrete tips var gull verdt. Elsker kombinasjonen av både video og nyttige PDF'er.

– Ingrid

Å melde meg inn her er det smarteste jeg har gjort! Har lært utrolig mye på kort tid.

– Marie

Vil du bli bedre – hver måned?

PÅMELDINGEN ER STENGT

Åpner igjen i mars 2021.

LAV INNGANGSBILLETT

KR579/måneden

KR579

Nytt, praktisk innhold hver måned

Råd og støtte i lukket FB-gruppe

Jevnlige live-sendinger

Innhold juni–august (verdi 1 700 KR)

BONUS: Minikurs (verdi 1 300 KR)

Ingen bindingstid

PÅMELDINGEN ER STENGT

BEST VERDI

KR5 790/året

KR5790

Nytt, praktisk innhold hver måned

Råd og støtte i lukket FB-gruppe

Jevnlige live-sendinger

Innhold juni–august (verdi 1 700 KR)

BONUS: Minikurs (verdi 1 300 KR)

2 måneder gratis (verdi 1150 KR)

Ingen bindingstid

PÅMELDINGEN ER STENGT

LURER DU OGSÅ PÅ DETTE?

Er portalen for nybegynnere – eller for mer erfarne?

Hvor mye tid bør jeg sette av hver måned?

Må jeg sende inn tekster – og er det innleveringsfrister?

Får jeg tilbakemelding på egne tekster?

Hvordan henger dette sammen med Skriv så du får JA-kurset dere også tilbyr?

Må jeg ha tatt Skriv så du får JA-kurset for å bli med her?

Hva koster medlemskapet?

Vil prisen endre seg?

Jeg vet ikke om jeg har tid akkurat nå – kan jeg melde meg inn senere?

Er det bindingstid?

Er det flere nivåer?

Hvorfor skal jeg bli med her? Finner jeg ikke dette på internett?

SAGT OM ANDRE KURS KURS

Kort sagt – kurs med Camilla er en investering!

Uansett om du erfaring med markedsføring, eller ikke, lærer Camilla deg å omsette prinsipper i markedsføring til konkrete ord og vendinger.

For en som meg, som tenker «kost-nytte» i alt jeg gjør, er kurs med Camilla en fryd!

Nøl ikke. Hiv deg med!
 
 
KATRIN WAAGE
Marketing and Sales Manager, Antenor-otg
Design uten navn (14)

 Jeg føler meg tryggere på tekst.

Det var enkelt og motiverende å lære av deg. Det var lett å forstå det du snakket om, jeg følte meg virkelig bra når jeg tok kurset.

Digger læringsformen din!

Jeg har problemer med å konsentrere meg, men det var ikke noe problem her. Aner ikke hva du gjorde, men det funka!
 
Juhuuu - tusen takk :)
 
ELISABETH LINDER
Innholdsmarkedsfører og daglig leder, Build up Helgeland
 
Design uten navn (14)

Jeg er av natur litt skeptisk og kresen på hva jeg bruker verdifulle kroner på, men dette kurset er verdt det dobbelte av investeringen!

For nyoppstartede gründere som meg, var kurset gull! Det er en av mine topp 3 investeringer. Jeg bruker det jeg har lært hele tiden.

Slukte Skriv så du får JA-kurset på 1,5 dag :D Må si jeg er kraftig imponert av innholdet og jeg er så inspirert!! Real lykkefølelse og nå vil jeg bare lære mer :)